czwartek, 5 grudnia 2013

Przepraszam to za mało ... -.-

Przepraszam
Przepraszam Przepraszam
Przepraszam Przepraszam Przepraszam 
 Przepraszam  Przepraszam  Przepraszam  Przepraszam 
 Przepraszam  Przepraszam  Przepraszam  Przepraszam  Przepraszam 

PRZEPRASZAM DO CHOLERY ! 
:_________________________:
*ryczy*

Nawet nie wiecie jak mi głupio ... strasznie głupio ... Mam ochotę się naćpać i powiesić -____- 
SERIO -.-
Wiem że wszystkich was zawiodłam ... DWA MIESIĄCE SERIO ? -.- NAWET JA W TO NIE MOGĘ UWIERZYĆ .......................................... WSTYDZĘ SIĘ SAMEJ SIEBIE -.- 
Wiecie co jest najgorsze ?! Że jak już ogarnęłam to i owo ... to złapałam lenia ... tego cholernego, kurewskiego przyjebanego lenia ! NOSZ KOAPSODHUSADHYUSHDJSNDKCNJAKHDSJ  UGHHH!

PO PROSTU WSTYD ;____________: 
A jutro ostatni rozdział z tego bloga ... niestety tak zdecydowałam... przepraszam ...











































HAHAHAHHAHAHHAA ŻARTOWAŁAM XDDDDD
WORST JOKE OF THE YEAR XDDDDDDD
No dobra do rzeczy ... 


Nie dosyć że zawiodłam Was to i jeszcze siebie ... chociaż kij tam ze mną ... 
Ja już nwm jak mam was przepraszać, bo wiem że to nic nie da ... 
W dodatku ogólnie to przed moją DŁUUUUUUUUUUGĄ przerwą miałam wszystko zaplanowane ... krok po kroku całą sage -.- A KONIEC KOŃCÓW MIMO TEGO ŻE WIEM CO MUSZE NAPISAĆ ... NIE POTRAFIĘ UBRAĆ TEGO W SŁOWA ŻEBY Z NICH Z KOLEI UŁOŻYĆ SENSOWNE ZDANIE -_____________- 
Nie mam pojęcia jak mam to kurde wszystko poopisywać ... Wielokrotnie siadałam przed klawiaturą ... napisałam 1/4 rozdziału a potem ją kasowałam bo nie miało to wgl rąk ani nóg ! 

ALE ĆŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚ ! 
DOBRA NOWINA ! 
50 % ROZDZIAŁU JUŻ NAPISANE XD ( <<<< Pierwsza radosna emotejsza ;3 )
No tak więc CHYBA nie wszystko stracone .... 
Krzyczcie ... płaczcie ... katujcie mnie .... czy co tam chcecie ! 
Zgadzam się nawet na zabicie mnie, pochowanie, odkopanie i powrotne zakopanie ! XD 
( WTF ? O.O ) 

Natsu : Od jakiegoś czasu rypie jej się w bani ... 
Ćśśśśśś ! Nikt miał nie wiedzieć idioto ! 
Natsu : COOOO ?! WALCZ ZE MNĄ !
**** znów to samo ... jprdl ... WYJDŹ ! *patelnia w górę* 
Natsu : Nie tym razem ! *łapie patelnie w rękę i ją topi*
O.o WTF x2 ?! 
Natsu : GIHI ! 
Podróba ... 
Natsu : ZBACZAMY Z TEMATU !
Ten mądry się odezwał ... 
Natsu : *chwyta Kami za włosy i je podpalaa*
COŚ TY KURW ... ?! AAAAAA ! *wyskakuje przez okno ugasić włosy gdyż ulewa*
*HUK*
Natsu : Dobra to ja dokończę ... No więc ona przeprasza i wgl ... Nawet nie wiem za co bo na pewno nie tylko jej się zdarzył taki zamuł >.> No ale koniec końców. OBIECUJE WAM JUTRO JEJ NOWY ROZDZIAŁ ! Jeszcze 50% ;> No więc ... albo może i nie ... w końcu Lucy ... Czy tylko ja boję się rozmowy mojej z Lucy w kolejnym rozdziale ? O.o ;__________;

*Niewyjaśniony błysk*
*krzyk*
i
*huk*
GOMEN :C


3 komentarze:

  1. Wiem, jak to jest, gdy nie umiesz rozdziału dobrać w słowa.
    Ale trzymam za ciebie kciuki! :D
    Wierzymy w ciebie! XD Już się nie mogę doczekać rozdzialiku.
    Pozdrawiam i życzę weny.
    ~Shina *:

    OdpowiedzUsuń
  2. KAMI -CHAN !!!!! WRÓCIŁAŚ !!!!!!
    Jak dobrze :) !.Nabrałaś mnie ,nabrałaś że będzie ostatni rozdział !!!!.O mało się nie poryczałam !!!.Nie rób tak więcej !! <3.Wierzę że ci się uda napisać rozdział ,DASZ RADE !!:) <3 .CZEKAM NA ROZDZIAŁ Z NIECIERPLIWOŚCIĄ .<3 :* .Weny kochana !!:)
    Pozdrawiam Ayomii! :) <3 .

    OdpowiedzUsuń
  3. KAAAAAMIŚ! *wymachuje nogami, tak nogami* Gdzieś ty była? ;_; Płakał bez Ciebie i spać nie mogłam ;___; A więc... SLAPING TIME! *uśmiech kata*
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~
    Nie no dobra nie będę cię biła xd
    KAMIŚ! WENY!
    NO!
    <3333333

    *Shaila Black* ✿ <-- KWIATEK O.O WTF?

    OdpowiedzUsuń

Layout by Raion