poniedziałek, 7 października 2013

Dziś nie rozdział ale pytanie !

Witam znowu :P

( Chyba ostatnio zbyt dużo pisze takich notek :__; ) 

Mam do was pytanie ale i jednocześnie propozycję. Wiem, że większość bloggowiczów ( wtf ? XD ) mieszka daleko od siebie dlatego pytam ... Czy jest ktoś z was kto nie ma zbyt daleko od Poznania ? Hmmm ? Dlaczego o to pytam ? Już wyjaśniam. Nadarzyła mi się pewna okazja dotycząca konwentu. Byłby to mój pierwszy dlatego jest to dla mnie takie ważne. A dokładniej Japanicon IV ! Słyszał ktoś ? 
Bardzo bym chciała tam pojechać. Osobiście mi wystarczy wsiąść w autobus i jechać w długą bo mam tylko 69 km XD Ale jak wiadomo nie chce tam pojechać sama jak palec ... ; / Wiadomo, że jest tam dużo ( DUUŻO ;D ) osób które mają czasami podobne pasje i wgl ... ale nie przepadam za nawiązywaniem takich znajomości. Wolałabym się spotkać z kimś kogo mniej więcej znam z charakteru i wgl :D
Więc gdyby ktoś miał możliwości i chęci możecie mi napisać ? ;c Cholernie chce na to jechać ale moi znajomi mnie mają praktycznie "w dupie" więc ... a to jest moja pierwsza taka okazja ... ( Bo nie dam rady się wyrwać do Łodzi, Warszawy czy też Krakowa ;___; ) 
Piszcie kochane piszcie ;* 
Daje linka i wgl ... Japanicon IV
Z tego co czytałam to nie jest to drogie. 2 dni : z soboty ( 19.10 ) od 9:00 do niedzieli ( 20.10 ) do 15:00  <<< łącznie 45 zł za bilet ;) 
Jest gdzie spać co jeść mega rozrywki i wgl ^__^ 
Będzie mi bardzo miło spędzić z którąś lub z którymiś z was : D Chociaż wątpię w ten cud ;___; 
No nic ... Piszcie piszcie ! <3 Buziaki ! 

P.S. Nie wyrobiłam się z rozdziałem ale jutro albo najpóźniej za 2 dni będzie ! <333

3 komentarze:

  1. No niestety ci nie pomogę, bo mieszkam na śląsku i nie wybieram się na Japanicon :/ Za to powodzenia w szukaniu kogoś na ten konwent, mam nadzieję że ci się uda. Co do tego miejsca do spania, radzę pilnować rzeczy i wcześniej sobie wszystko zaklepać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dolny śląsk :< Sorry mała. Ale życzę powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj~ Jestem cichą wielbicielką twojej twórczości :3 Jednak widzę, że przez ostatni czas nie dajesz o sobie znaku życia, czy coś się stało? Bo naprawdę nie mogę doczekać się dalszego ciągu twojego opowiadania, a jak moja ciekawość nie zostanie zaspokojona, to prawdopodobnie zacznę czytać wszystko tutaj od początku (to nie groźba, lecz ostrzeżenie XD Nie no, żart... żeby nie było że stosuję jakąś cyberprzemoc xD)
    Przepraszam za te mało pokrzepiające słowa, nie jestem dobra w tego typu sprawach. Mam jednak nadzieję, że u ciebie wszystko gra i buczy :)
    PS. Byłaś na Japaniconie? ^^

    -PicoLoo

    OdpowiedzUsuń

Layout by Raion