piątek, 4 października 2013

No hejka ! ;*
     
     Nie no ludziska ! Normalnie nie wierze ! PONAD 20 tysięcy wejść ! <3 Kocham was po prostu !( TAK WGL SHAILA ROZWALIŁAŚ MNIE TYM KOMENTARZEM, ŻE DOBIJESZ MI DO DWUDZIESTU TYSIĘCY XD ;*** )  Nie stać mnie chyba na więcej słów ! Albo może i stać ... xd A tak serio ... gdyby nie wy to pewnie dawno bym z tego bloga zrezygnowała ... Zawsze mnie wspieraliście w trudnych dla mnie momentach ... Kiedy coś zjebałam ... wy mi wybaczyliście *___* ... *wzrusza się* Takich przyjaciół to ja bym chciała mieć na co dzień ... Przyjaciół ... ? Bo chyba tylko tak mogę was nazwać. ^_^ Przyjaciółki które wspirają mnie czy to w dzień czy w nocy ;p ( Dobra nie dosłownie :D ) Nawet nie wiecie jak się cieszę, że was mam. Nie wiem może wy także macie takie odczucie ... 
Naprawdę gdyby nie wy już bym się poddała ... ze wszystkim ... ( Może ktoś mnie uzna z idiotkę lub debila ... która majaczy o przyjaźni przez internet ... ale ja naprawdę chcę czuć, że tak jest ! ) 
Cholernie wam dziękuje za te wszystkie wejścia i te 247 komentarzy :) Może dla kogoś kto ma tego o wiele więcej to nie dużo, ale dla mnie to wiele znaczy (:
Dziękuje wam za te spędzone miesiące ! <3 KOCHAM WAS ~! ;* 

Dobra a teraz coś mniej mdłego ... XD
Chciałabym wam polecić dwa blogi ^__^ Co prawda ... dopiero dziewczyny rozpoczynają swoją przygodę z bloggerem ... a sama im nie pomogę ... więc mam nadzieję, że odwiedzicie je aby powspierać te pełne zapału dziewczyny i zmotywować je do dalszej roboty ! ( Tak jak mnie XD ) 
Natsu : A ty ciągle o sobie ... 
Wcale, że nie ... Właśnie proszę o pomoc ! <3
Dla was to niewiele wejść przeczytać czy skomentować jak się w miarę spodoba ... ale dla nich to będzie fantastyczne uczucie :D Cofnijcie się w czasy kiedy same zaczynałyście ! Czy jeden komentarz to nie była radość ?! Przyjemność ??! Właśnie ! :D Tak więc zapraszam kochane ! Oczywiście w miarę możliwości i czasu. 
A więc tak ...
Pierwszy blog ... Pisze go : Ayomii  ; )
Jest to blog o Fairy Tail a dokładniej z tego co się dowiedziałam to : NaLu <3 
Mimo, że odbiega on od naszego kochanego Fairy Tail ... to mimo to jest bardzo wciągające i interesujące.
Taka miła odmiana która naprawdę nieźle się zapowiada :) 
Zapraszam serdecznie ! ;*** 

A kolejny ... 
Może i on nie jest o Fairy Tail ... tylko o zwykłej dziewczynie ... 
To również " moja przyjaciółka" Weronika bardzo się stara ; ) 
Próbuje sprawić żeby jak najwięcej osób weszło na jej bloga ale wiadomo, że google nie zawsze sprawia cuda. Dlatego chciałabym jej pomóc. Może któraś z was będzie miała ochotę wpaść ^^ 
Po krotce dowiedziałam się, że może to być blog o pewnej chorobie ale nie tylko na niej oparty ;)
Niestety nie jestem pewna. Ciekawa ? Wejdź i sprawdź ! 
Zapraszam !
zycie-to-daar <<<<< Link ;) 



Tak więc to już wszystko ... Nie zanudzam już tylko lecę pisać kolejny rozdział ! <3 ( Który prawdopodobnie pojawi się jutro ! ) 
Buziaki dla wszystkich oraz pozdrowionka ! JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO ! <33333

3 komentarze:

  1. Zasłużyłaś sobie ,świetnie piszesz i nie mogę się doczekać następnego rozdziału .Kami skida yo <3 (rozczula się)
    PS.Z chęciom wejdę na bloga twojej przyjaciółki .
    ego :Przestań mi tu płakać bo mnie zaraz zalejesz !!

    OdpowiedzUsuń
  2. NO TO DO ROBOTY! NAPALIŁAM SIĘ! JUŻ IDĘ WYSYŁAĆ INFORMACJE DALEJ ;* A co do wejść... GRATULUJE KAMI! 20000 tysięcy! Oh no i ten ja ci też bardzo dziękuję za te 10000 ;*** *klęka* Dziękuję ;_; *płacze*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana gratuluje! I oby liczba tych wejść i komentarzy wciąż rosła i rosła ^.^ I głupoty piszesz, że dla niektórych to może być niewiele - każde wejście na bloga i każdy komentarz jest jak zapłata dla pracownika i jak ciepły obkład na serce (co ja pisze... xD). Chodzi mi o to, że każde słowa i odwiedziny są ważne dla pisarza, niezależnie od jej ilości :) Docenienie pracy skutkuje lepszą efektywnością :D Tak jak pisałaś, że gdyby nie my... chociaż twoje opowiadanie jest głównie twoją zasługą, nie naszą. Je jestem wdzięczna za to, że obdarowujesz nas swoją twórczością, która zaskakuje mnie z każdym rozdziałem coraz bardziej i postaram się ciebie wspierać, by było tak jak najdłużej :***

    OdpowiedzUsuń

Layout by Raion